Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Σπύρος Τσάτσης, υποψήφιος Δήμαρχος με τη Δημοτική Παράταξη «Άλλος δρόμος», Βιογραφικό σημείωμα.




Γεννήθηκα και κατοικώ στο Σταυροχώρι  Πρέβεζας,

Έζησα και εργάστηκα ως Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής στο Αιγάλεω, όπου ανέπτυξα πλούσια πολιτική , συνδικαλιστική και πολιτιστική δράση.

Έχω διατελέσει για πολλά χρόνια Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αιγάλεω, Αντιπρόεδρος και Γραμματέας. Πάντα στη πρώτη γραμμή του Συνδικαλιστικού Κινήματος.

Έχω ασχοληθεί και συμμετείχα στα Διοικητικά Συμβούλια Πολιτιστικών Συλλόγων και Συλλόγων Γονέων, Γραμματέας Συνοικιακού Συμβουλίου και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Αιγάλεω.

Από το 1978 συμπαρατάχθηκα με τη συνδικαλιστική παράταξη στο χώρο των εκπαιδευτικών και το 1982 έγινα μέλος του ΚΚΕ.

Με τη διάσπαση του ενιαίου Συνασπισμού,  παρέμεινα στο Συνασπισμό  και συνέχισα να είμαι μέλος της γραμματείας Εργατικής Πολιτικής. Επίσης ήμουν μέλος της γραμματείας του τμήματος Παιδείας του Συνασπισμού και του Σύριζα.
Συμμετείχα ενεργά στο Κίνημα των Αγανακτισμένων, το οποίο έριξε δύο κυβερνήσεις μνημονίων.

Σήμερα είμαι μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του Σύριζα και συντονιστής της οργάνωσης του Δήμου Πάργας.

H πολιτική είναι για μένα τρόπος ζωής. Αριστερός δεν γεννιέσαι, γίνεσαι.
Θεωρώ  πολύ τυχερό τον εαυτό μου για την προσέγγιση των κομμάτων της Αριστεράς και την συμμετοχή  μου σε αυτά. 

Η ένταξη μου στην Αριστερά δεν έχει την έννοια της στράτευσης στα συμφέροντα ενός κόμματος , αλλά δέσμευση προς τα ιδανικά μου και πορεία ζωής.

 Νιώθω πολύ δεμένος με τους φίλους και συντρόφους με τους οποίους συμπορευτήκαμε σε συλλαλητήρια και  απεργίες , σε κοινούς αγώνες για μια καλύτερη Παιδεία, μια καλύτερη κοινωνία έναν καλύτερο κόσμο.  Αισθάνομαι γι’ αυτούς αγάπη και βαθιά εκτίμηση  και ποτέ δεν αποτέλεσε  ανασταλτικό παράγοντα η ένταξη μας  σε διαφορετικά κόμματα.

Πιστεύω στην ενότητα, στη συνεργασία, τη συνεννόηση , στο «να πάμε  όλοι μαζί!»

Θεωρώ ότι  είναι συναρπαστική υπόθεση να αγωνίζεσαι  για μια καλύτερη κοινωνία χωρίς να προσδοκάς προσωπικά οφέλη πέρα από την  ικανοποίηση ότι με τους  αγώνες μας προσθέτουμε και εμείς ένα λιθαράκι  στην ανατροπή  καταστάσεων προς όφελος της κοινωνίας. 

Δεν χρησιμοποίησα  τη συνδικαλιστική μου δράση για να αποκτήσω μια καλύτερη θέση (Δ/ντης , Προϊστάμενος, Σχολικός Σύμβουλος) ούτε είχα ποτέ στόχο να ανέβω στη κομματική ιεραρχία.. Μακριά από εμένα οι εξαρτήσεις από κόμματα ή  καρέκλες. 
    
Μ’  αρέσει να μοιράζω τη ζωή μου και τη δράση μου με έντιμα  άτομα με ανθρώπινη υπόσταση, που να μιλάνε απλά και κατανοητά, που να έχουν το θάρρος να αναγνωρίζουν  τα λάθη τους και να γελάνε με αυτά , που δεν θα σου χτυπάνε φιλικά την πλάτη «όταν σε χρειάζονται». Άλλωστε , όπως λέει και ο ποιητής «το ουσιώδες και αυτό που αξίζει στη ζωή είναι να περιτριγυρίζεσαι από πρόσωπα που αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων».

 Είμαι ένας ανάμεσα σε πολλούς και είμαστε όλοι μαζί στον όμορφο και αγνό αυτόν αγώνα για έναν άλλο Δήμο Πάργας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου